. Choose your forum :
General Livestock Cultures EquipmentSecondary activitiesServices Chitchat

You are on the Services forum. Here we talk about available services.

1 answer(s) posted on this subject.

Search :

Search by poster :

- 1 -

Subject posted on the 26/10/2011 at 10:00 per EARL D'HOSTREL

- BUG PAR RAPPORT AUX PACKS -

EARL D'HOSTREL
posted on the 26/10/2011 at 10:00
Bonjour,
ce matin j'ai eu des volailles mortes, dedans il y avait des poussins de cette nuit, et je voudrais savoir, ayant souscrit un pack naissance pour éviter ce genre de problème, mes poussins sont morts (je sais mon batiment manquait de place, des poules et jeunes poules sont mortes, mais sur le pack il est bien précisé que si un batiment manque de place, les petits sont automatiquement placés dans l'enclos d'arrivage), mon ratio est de 250, donc conforme a la norme.
Alors voila je voudrais savoir si il serait possible de faire quelque chose a ca, étant donné que j'ai retirer les animaux morts sans faire plus attention que ca, s'il n'est pas possible de les rescuciter, serait il possible d'avoir une petite compensation financiere ?

posted on the 06/01/2012 at 17:27
Contacte la Hotline...

- 1 -

Answer
How to post properly and make forums nicer :
- by abiding by the SIMAGRI charte ;
- by not doing ads about your farm, your secondary activities, by not spamming, by not posting pointless messages (use the chitchat forum), by respecting topic subjects ;
- by not using SMS language and writing in a readable way ;
- by doing search on forums before writing a post to avoid asking the same questions again and again, by posting in a unique topic (if one does exist) to centralise all information ;
- by not mixing up forums and hotline (hotline is for problem with your farm only requiring admin help) ;
- by posting your message in the right forum and right category.
HTML markups and colors : green - red - blue
internet link - bold - underline - italics
  You must be registered and identified to enjoy the forums.
  • Register to SimAgri
  • Connect to SimAgri

• Click on the smiley
    to add it

Select the image to add